Mesoterapi

Mesoterapi er en enormt effektiv injeksjonsbehandling hvor man tilfører huden ny vitalitet ved hjelp av næringskomplekser bestående av blant annet hyaluronsyre, vitaminer, mineraler , aminosyrer og antioksidanter . Mesoterapi strammer opp, bygger opp, skaper plump, forbrenner fett, drenerer vevsveske, løser opp pigmenteringer, og mye mer.

Med Mesoterapi kan vi til og med gi deg en liten facelift ved å kombinere oppstrammende, hudoppbyggende, plumpende og drenerende produkter.

Mesoterapi brukes for å behandle indikasjoner som:

• Dehydrert hud

• Fine linjer og slapp hud

• Slapp hud på halsen

• Rynker og grov hud

• Gir glød til gusten hud

• Poser under øynene

• Tynn hud

• Ujevn hudtone

• Forebygger solskader

• Kvisearr og strekkmerker

• Hårtap i hodebunn og øyebryn.

• Dehydrert hud

Resultater av Mesoterapi:

Effekten ses med det samme, men best 1–2 uker etter behandling. Vi anbefaler å gjennomføre 4–6 behandlinger, da dette vil gi deg best langvarig effekt i huden. Mesoterapi bidrar til økt blodsirkulasjon, nydannelse av kollagen og elastiske fibre som gir økt spenst og vitalitet til huden. Kombinasjonen av ulike nærinsstoffer og mange småstikk, stimulerer hudens gjennoppbygging (kollagensyntesen). Huden får en ny styrke og glød, gjør den fastere, rynker reduseres og den optimale fuktbalansen gjenopprettes.
De vanligste områdene vi behandler er ansikt, hals, bryst og håndrygg, men vi kan også behandle armer ben og mage.

Hvordan foregår Meso-behandlingen?

Behandlingen gjøres ved hjelp av små lette nålestikk eller injeksjoner hvor det injiseres ingredienser som er nøye tilpasset indikasjonen man behandler.

Er behandlingen smertefull?

Behandlingen er noe ubehagelig men oppfattes ikke som spesielt smertefull.

Bivirkninger etter Mesobehandling

Det er ingen kjente bivirkninger knyttet til behandlingen men gravide, ammende og de med kjente allergier for virkestoffene skal ikke behandles. Enkelte autoimmune sykdommer kan også være en kontraindikasjon for behandling med mesoterapi.

Etter behandlingen:

Det kan gå 1–3 dager hvor huden er litt rød og prikkete. Små blåmerker og pigmenteringer kan oppstå, men dette vil forsvinne raskt. Har du en sensitiv hud kan det ta litt lenger tid før huden heles.
Du bør ikke trene hardt det første døgnet etter behandlingen.

Behandling Pris Tid
Mesoterapi ansikt fra kr 1200 ca 30 min
Pakkepris 6 behandlinger spør om pris
Se mer under Priser